Maak kennis met Britt Berkel

“Ik ben Britt Berkel en ik ben nu iets meer dan een jaar werkzaam als online marketeer bij Procurance. Naast mijn werk volg ik de hbo-opleiding online marketing & sales aan de HAN.

Bij Procurance houd ik mij bezig met het vermarkten van onze dienst op alle socials, zowel op LinkedIn als Instagram. Ook houd ik mij bezig met het meten van gegevens door middel van Google-Analytics. Daarnaast bedenk ik campagnes en voer deze graag uit.

Als online marketeer is het van belang dat je weet wat er zich af speelt in de markt en online, om zo je rol goed te kunnen uit oefenen. Inspelen op trends vind ik dan ook een belangrijke factor die mee speelt als online marketeer.”

  1. De kans op een aankoop is 5 keer zo groot door interessante content te delen.
  2. Mensen spenderen meer dan 50% van hun tijd online aan content en nog eens 30% van hun tijd aan social media waar content gedeeld kan worden.
  3. Mensen willen controle hebben over de content die zij consumeren.
  4. 90% van de informatie die wij tot ons nemen is visueel.
  5. Websites die tekst artikelen bevatten, hebben 2,3 meer kans dat bezoekers terugkeren.

Over Procurance: Inkoop speelt binnen steeds meer organisaties een cruciale rol. Het raakt direct en indirect veel verschillende bedrijfsprocessen en heeft invloed op het resultaat van de organisatie (zowel kwantitatief als kwalitatief). Doordat steeds meer organisaties het belang inzien van hun inkoopactiviteiten, wordt een steeds groter beroep gedaan op de inkoopafdeling. Inkoop-gerelateerde besluiten worden dan ook steeds ingewikkelder. Procurance helpt organisaties daarbij. Wij maken het speelveld van inkoop op deze organisaties inzichtelijk en we laten de inkoopfunctie en -strategie het beste aansluiten op de organisatiedoelstellingen.

Wij vinden dat inkopen mensenwerk is. En werken met mensen zit in ons DNA ingebakken. Kennis, kunde en ervaring zijn natuurlijk het stevige fundament, maar dat vinden wij niet genoeg. Het verschil dat we bij onze klanten maken, zit in de persoonlijkheid en ‘soft skills’ van onze inkoopconsultants. We brengen de drive, de energie om projecten op te starten en succesvol af te ronden. We bewegen ons met gevoel voor de context langs organisatorische obstakels, brengen belangen bij elkaar, krijgen mensen ‘mee’ en laten weerstand als sneeuw voor de zon verdwijnen. Of we geven deze weerstand zélf op subtiele wijze, wanneer een opdrachtgever iets wil dat echt niet goed voor hem is.