Jacqueline Klaassen en het projectbureau

Je ziet ze niet, je hoort ze niet en je krijgt “gewoon” wat nodig is

Jacqueline Klaassen van Quintense

We kunnen veel werk aannemen en komen dan soms letterlijk een aantal handjes te kort.

We willen onze klanten niet teleurstellen, maar ook zelf nog een beetje op een acceptabel niveau onze week doorkomen. Dus we zijn op zoek gegaan naar hulp hierbij en die hebben we gelukkig gevonden.

Het Procurance-projectbureau heeft ons geholpen door een deel van ons overvolle werkpakket over te nemen. 

De mensen achter het projectbureau starten met een goede intake van wat onze wens is. Dat is essentieel omdat je elkaar moet gaan aanvullen. Goed begrip van wat er nodig is en ook eerlijk zeggen wat er wel en niet geleverd kan worden, is dan broodnodig.

Daarna kun je pas goed samenwerken en dat zijn we dan ook gaan doen. 

Het projectbureau neemt daarin initiatief om aan de bel te trekken als iets niet duidelijk is.

Daarna gaat het projectbureau ‘gewoon’ aan de slag.

En dan klinkt eenvoudig maar dat zien wij toch anders.

We worden ontzorgd en krijgen heel secuur en accuraat geleverd wat er nodig is. Daarmee is ons initiële probleem opgelost, maar ook maakt het dat wij zorgeloos onze klanten uiteindelijk kunnen bedienen. 

Het is een beetje: je ziet ze niet, je hoort ze niet en je krijgt gewoon geleverd wat je nodig hebt. Voor ons een ideale samenwerking. 

Over Procurance: Inkoop speelt binnen steeds meer organisaties een cruciale rol. Het raakt direct en indirect veel verschillende bedrijfsprocessen en heeft invloed op het resultaat van de organisatie (zowel kwantitatief als kwalitatief). Doordat steeds meer organisaties het belang inzien van hun inkoopactiviteiten, wordt een steeds groter beroep gedaan op de inkoopafdeling. Inkoop-gerelateerde besluiten worden dan ook steeds ingewikkelder. Procurance helpt organisaties daarbij. Wij maken het speelveld van inkoop op deze organisaties inzichtelijk en we laten de inkoopfunctie en -strategie het beste aansluiten op de organisatiedoelstellingen.Wij vinden dat inkopen mensenwerk is. En werken met mensen zit in ons DNA ingebakken. Kennis, kunde en ervaring zijn natuurlijk het stevige fundament, maar dat vinden wij niet genoeg. Het verschil dat we bij onze klanten maken, zit in de persoonlijkheid en ‘soft skills’ van onze inkoopconsultants. We brengen de drive, de energie om projecten op te starten en succesvol af te ronden. We bewegen ons met gevoel voor de context langs organisatorische obstakels, brengen belangen bij elkaar, krijgen mensen ‘mee’ en laten weerstand als sneeuw voor de zon verdwijnen. Of we geven deze weerstand zélf op subtiele wijze, wanneer een opdrachtgever iets wil dat echt niet goed voor hem is.