Onze collega Lotte van Weert werd zomaar verrast met een spontaan bedankje van een projectgroep. Hoe leuk is dat! En welverdiend.
“De vorige keer hebben we de Europese aanbesteding van deze raamovereenkomsten zelf opgezet. Zelf heb ik daar destijds veel tijd en moeite ingestoken.
Nu kon jij van inkoop ons bijstaan. Dat heeft goed uitgewerkt. Een goede, vlotte en deskundige begeleiding heb ik ervaren. Prima voor elkaar.
Dat werd bevestigd uit een contact dat ik had met één van de partijen die deelnam aan de Europese aanbesteding. De motivering en de uitleg van de keuzes als resultaat van de aanbesteding waren goed, duidelijk en uitgebreid onderbouwd. Daarmee onderscheidt onze gemeente zich positief in aanbestedingsland, omdat dat vrijwel niet of uiterst summier voorkomt, volgens de inschrijvende partij.
Daarom welgemeende complimenten Lotte en dank je voor je bijstand en inzet.”
En vervolgens mailde iemand anders:
“Ik sluit mij aan bij deze woorden. Dit is een schoolvoorbeeld van hoe dienstverlening moet werken. Tevredenheid van ons als deelnemers over de interne inkooporganisatie met name over het ‘ontzorgen’ van ons en daarnaast ook tevredenheid over de gang van zaken van de externe partijen. Klasse gedaan meid!”